Thursday, April 26, 2007

The Switcherro

UPI/Washington Times Headline Blames Abramoff for Misreported Cost of Feeney's Trip...
 
Given this morning's Fox "News"/AP switcheroo, here's a bit of headline bait-and-switch that's at least as nifty from UPI and Washington Times tonight (both owned by Sun Myung Moon's Unification Church):
 
The same headline/article is currently on UPI's website as well.
What next, Mark Foley as a "Democrat"? Oh, wait, never mind...Been there, done that.
 
 



 

No comments: